Weekly News

Publishingpriset 2018 SAMHÄLLE

European Media Partner till Publishingpriset 2018 – igen!

Ännu en av Malmös mediebyråer skördar framgångar. För andra året i rad är det internationella  European Media Partner med huvudkontor i Malmö nominerade i den heltäckande, nationella kommunikationstävlingen Publishingpriset 2018. 

European Media partner är nominerade kategorin Bästa tidningsbilaga, för 2017 års Almedalskampanj som distribuerades i samarbete med Dagens industri.
”Att vi blir nominerade för andra året i rad visar att vår produkt fortsätter att hålla hög kvalitet. Vi är stolta över detta, men kommer inte att slappna av. Begreppet Content Marketing utvecklas hela tiden – och vi planerar att följa med i utvecklingen. Till exempel har vi fokuserat på Native Advertising och har märkt att kundrna älskar det, säger Mats Gylldorff, CCO på European Media Partner. 

Publishingpriset har delats ut för lovvärd redaktionell kommunikation och marknadskommunikation sedan 1990. Juryn består av verksamma experter inom kommunikation, fotografi och grafisk formgivning. Både små och stora aktörer är vanligt förekommande i nomineringarna till priset.
”Content Marketing fungerar, det är inget snack om saken. Genom att erbjuda välarbetade infographics och Nativeannonser har vi vunnit kundernas förtroende. Våra produkter är omtyckta och vårt arbetssätt bär frukt, det finns inga gränser för hur stora vi kan bli”, säger Mats Gylldorff. 

EMP

European Media Partner är en internationell mediebyrå med kontor i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland och Nederländerna.


Tävlingsbidragen i printkategorin bedöms enligt fyra kriterier: 

Design 

Textinnehåll 

TREP (tryck, repro, efterbehandling, pappersval

Visuellt innehåll.

Dela artikeln

Journalist

Fler artiklar